• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

دانلود رایگان کتاب از مک گروهیل، دانلود کتاب از مک گروهیل، دانلود کتاب Mcgraw Hill Ebook Collection

دوشنبه 9 اسفند 1395 8979 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

ك گروهیل از ناشران معتبر جهان درزمینه تولید كتاب های تخصصی و مرجع می باشد كه هدف خود را آموزش به اجتماع برای كسب مهارت های جدید درجهت رسیدن به زندگی بهتر عنوان می كند. این موسسه، حدود 100 سال پیش، به همكاری جیمز مك گرو و جان هیل شكل گرفت. جیمز یك معلم بود و در زمینه چاپ و نشر مجلات علمی هم فعالیت می كرد. جان هم ویراستار مجلات مجلات علمی بود.این دو به صورت انفرادی در زمینه علوم و فناوری فعالیت داشتند تا اینكه همین امر سبب اتحادشان و تاسیس موسسه كتاب مك گرو هیل شد. آن ها با كمك هم سرپرستی مجلات متعددی را عهده دار شدند و آنها را توسعه دادند و شعبه هایی را در انگلیس و كالیفرنیا ایجاد كردند.



مك گروهیل از ناشران معتبر جهان درزمینه تولید كتاب های تخصصی و مرجع می باشد كه هدف خود را آموزش به اجتماع برای كسب مهارت های جدید درجهت رسیدن به زندگی بهتر عنوان می كند. این موسسه، حدود 100 سال پیش، به همكاری جیمز مك گرو و جان هیل شكل گرفت. جیمز یك معلم بود و در زمینه چاپ و نشر مجلات علمی هم فعالیت می كرد. جان هم ویراستار مجلات مجلات علمی بود.این دو به صورت انفرادی در زمینه علوم و فناوری فعالیت داشتند تا اینكه همین امر سبب اتحادشان و تاسیس موسسه كتاب مك گرو هیل شد. آن ها با كمك هم سرپرستی مجلات متعددی را عهده دار شدند و آنها را توسعه دادند و شعبه هایی را در انگلیس و كالیفرنیا ایجاد كردند.

پس ازمرگ جیمز، فرزندانش راه پدر را ادامه دادند. موسسه در فاصله سال های 1930 تا 1940 با نشر كتاب هایی در زمینه هوانوردی و انرژی اتمی به اوج شكوفایی خود رسید. پس ازجنگ جهانی دوم، آن ها روی كتابهای درسی دوره آموزش مقدماتی عمومی متمركز شدند و كتاب های درسی زیادی به آنها سفارش شد. موفقیت هایی كه به دست آوردند، سبب شد كه به عنوان ناشری متخصص در كتابهای پیش دانشگاهی مطرح شوند.

هم اكنون فعالیتهای این انتشارات سه گروه را شامل می شود:
1-كتابهای درسی دوره های پیش دبستانی،راهنمایی و دبیرستان
2-كتابهای دانشگاهی كه شامل كتابهای تخصصی دانشگاهی در تمام موضوعات علمی را پوشش می دهد
3-تولیدات كتابهای تخصصی و الكترونیكی


دانلود رایگان کتاب از مک گروهیل، دانلود کتاب از مک گروهیل، دانلود کتاب Mcgraw Hill Ebook Collectionنوین لیب2/27/2017مك گروهیل از ناشران معتبر جهان درزمینه تولید كتاب های تخصصی و مرجع می باشد كه هدف خود را آموزش به اج ... مك گروهیل از ناشران معتبر جهان درزمینه تولید كتاب های تخصصی و مرجع می باشد كه هدف خود را آموزش به اجتماع برای كسب مهارت های جدید درجهت رسیدن به زندگی بهتر عنوان می كند. این موسسه، حدود 100 سال پیش، به همكاری جیمز مك گرو و جان هیل شكل گرفت. جیمز یك معلم بود و در زمینه چاپ و نشر مجلات علمی هم فعالیت می كرد. جان هم ویراستار مجلات مجلات علمی بود.این دو به صورت انفرادی در زمینه علوم و فناوری فعالیت داشتند تا اینكه همین امر سبب اتحادشان و تاسیس موسسه كتاب مك گرو هیل شد. آن ها با كمك هم سرپرستی مجلات متعددی را عهده دار شدند و آنها را توسعه دادند و شعبه هایی را در انگلیس و كالیفرنیا ایجاد كردند.پس ازمرگ جیمز، فرزندانش راه پدر را ادامه دادند. موسسه در فاصله سال های 1930 تا 1940 با نشر كتاب هایی در زمینه هوانوردی و انرژی اتمی به اوج شكوفایی خود رسید. پس ازجنگ جهانی دوم، آن ها روی كتابهای درسی دوره آموزش مقدماتی عمومی متمركز شدند و كتاب های درسی زیادی به آنها سفارش شد. موفقیت هایی كه به دست آوردند، سبب شد كه به عنوان ناشری متخصص در كتابهای پیش دانشگاهی مطرح شوند.هم اكنون فعالیتهای این انتشارات سه گروه را شامل می شود:1-كتابهای درسی دوره های پیش دبستانی،راهنمایی و دبیرستان2-كتابهای دانشگاهی كه شامل كتابهای تخصصی دانشگاهی در تمام موضوعات علمی را پوشش می دهد3-تولیدات كتابهای تخصصی و الكترونیكی5.0