• آدرس ایمیل :
  • کلمه عبور :

دانلود رایگان کتاب ، Wiley Online Library

سه شنبه 16 آذر 1395 10710 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

مجموعه Wiley Online Libraryکه همان Wiley InterScience سابق می باشد، با دسترسی به بیش از ۱۵۰۰ ژورنال الکترونیکی بسیار معتبر و با درجه علمی بالا یکی از بزرگترین ناشرین الکترونیکی در جهان است. این نشریات پوشش متنوعی از پزشکی تا مهندسی و از علوم انسانی تا اقتصاد و از علوم زیستی تا کشاورزی دارد. پس از ادغامJohn Wiley و Blackwell هم‌اکنون تمامی نشریات و کتب این دو ناشر بزرگ در محیطی واحد Wiley Online Library قابل دسترسی می‌باشد. Wiley Online Library امکان دسترسی به بیش از ۴ میلیون مقاله به صورت Online را فراهم کرده است و هر ماه نیز ۵ میلیون مقاله از پایگاههای اطلاعاتی آن Downloadمی‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.



مجموعه  Wiley Online Libraryکه همان Wiley InterScience سابق می باشد، با دسترسی به بیش از ۱۵۰۰ ژورنال الکترونیکی بسیار معتبر و با درجه علمی بالا یکی از بزرگترین ناشرین الکترونیکی در جهان است. این نشریات پوشش متنوعی از پزشکی تا مهندسی و از علوم انسانی تا اقتصاد و از علوم زیستی تا کشاورزی دارد. پس از ادغامJohn Wiley و Blackwell هم‌اکنون تمامی نشریات و کتب این دو ناشر بزرگ در محیطی واحد Wiley Online Library قابل دسترسی می‌باشد.

 Wiley Online Library امکان دسترسی به بیش از ۴ میلیون مقاله به صورت Online را فراهم کرده است و هر ماه نیز ۵ میلیون مقاله از پایگاههای اطلاعاتی آن Downloadمی‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر ژورنال‌ها در بخش Early View شامل مقالات تمام متن و با دقت بازبینی شده هستند که قبل از انتشار نسخه پاچی به صورت Online منتشر می‌شوند.

مجموعه Wiley Backfiles نیز مجموعه‌ای منحصر بفرد است که در صورت اشتراک دسترسی به ۷/۵ میلیون صفحه از ژورنال‌ها در موضوعات مختلف را که به صورت دیجیتالی ذخیره شده از سال ۱۷۷۹ (جلد اول، شماره اول) در اختیار محققین قرار خواهد داد.

وایلی یکی از بزرگترین ناشران بین المللی کتاب و ژورنال های علمی در دنیا می باشد. پایگاه Wiley Online Library شامل متن کامل مقالات مجلات، آثار مرجع، کتابها و قابلیت لینک و اتصال به پایگاههای علمی دیگر می باشد که بسته به نیاز و زمینه کاری، کاربران می توانند از این پایگاه استفاده کنند. وایلی امکان دسترسی به بیش از ۴ میلیون مقاله از میان ۱۵۰۰ ژورنال و ۱۰۰۰۰ کتاب آنلاین و آثار مرجع اصلی را فراهم می کند.

پوشش موضوعی: این پایگاه اطلاعاتی در حوزه بازرگانی و اقتصاد، شیمی، علوم محیطی و زمین، تعلیم و تربیت، مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی، اطلاع رسانی و کامپیوتر، حقوق و جرم شناسی، علوم زیستی،ریاضیات و آمار، پزشکی و دامپزشکی ، فیزیک و نجوم، پلیمر، علوم مواد، و روانشناسی می باشد.

منابع موجود در Wiley online library عبارتنداز:

Journals .1

Journal Backfiles .2

Online books and book series .3

Online reference works .4

(WIREs) Wiley interdisciplinary reviews .5

Current protocols lab manuals .6

Medicine databases .7

Chemistry Databases .8

برای ورود به پایگاه  Wiley Online Library بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.onlinelibrary.wiley.com


دانلود رایگان کتاب ، Wiley Online Libraryنوین لیب12/6/2016مجموعه  Wiley Online Libraryکه همان Wiley InterScience سابق می باشد، با دسترسی ب ... مجموعه  Wiley Online Libraryکه همان Wiley InterScience سابق می باشد، با دسترسی به بیش از ۱۵۰۰ ژورنال الکترونیکی بسیار معتبر و با درجه علمی بالا یکی از بزرگترین ناشرین الکترونیکی در جهان است. این نشریات پوشش متنوعی از پزشکی تا مهندسی و از علوم انسانی تا اقتصاد و از علوم زیستی تا کشاورزی دارد. پس از ادغامJohn Wiley و Blackwell هم‌اکنون تمامی نشریات و کتب این دو ناشر بزرگ در محیطی واحد Wiley Online Library قابل دسترسی می‌باشد. Wiley Online Library امکان دسترسی به بیش از ۴ میلیون مقاله به صورت Online را فراهم کرده است و هر ماه نیز ۵ میلیون مقاله از پایگاههای اطلاعاتی آن Downloadمی‌شود و مورد استفاده قرار می‌گیرد.بیشتر ژورنال‌ها در بخش Early View شامل مقالات تمام متن و با دقت بازبینی شده هستند که قبل از انتشار نسخه پاچی به صورت Online منتشر می‌شوند.مجموعه Wiley Backfiles نیز مجموعه‌ای منحصر بفرد است که در صورت اشتراک دسترسی به ۷/۵ میلیون صفحه از ژورنال‌ها در موضوعات مختلف را که به صورت دیجیتالی ذخیره شده از سال ۱۷۷۹ (جلد اول، شماره اول) در اختیار محققین قرار خواهد داد.وایلی یکی از بزرگترین ناشران بین المللی کتاب و ژورنال های علمی در دنیا می باشد. پایگاه Wiley Online Library شامل متن کامل مقالات مجلات، آثار مرجع، کتابها و قابلیت لینک و اتصال به پایگاههای علمی دیگر می باشد که بسته به نیاز و زمینه کاری، کاربران می توانند از این پایگاه استفاده کنند. وایلی امکان دسترسی به بیش از ۴ میلیون مقاله از میان ۱۵۰۰ ژورنال و ۱۰۰۰۰ کتاب آنلاین و آثار مرجع اصلی را فراهم می کند.پوشش موضوعی: این پایگاه اطلاعاتی در حوزه بازرگانی و اقتصاد، شیمی، علوم محیطی و زمین، تعلیم و تربیت، مهندسی، علوم انسانی و اجتماعی، اطلاع رسانی و کامپیوتر، حقوق و جرم شناسی، علوم زیستی،ریاضیات و آمار، پزشکی و دامپزشکی ، فیزیک و نجوم، پلیمر، علوم مواد، و روانشناسی می باشد.منابع موجود در Wiley online library عبارتنداز:Journals .1Journal Backfiles .2Online books and book series .3Online reference works .4(WIREs) Wiley interdisciplinary reviews .5Current protocols lab manuals .6Medicine databases .7Chemistry Databases .8برای ورود به پایگاه  Wiley Online Library بر روی لینک زیر کلیک نمایید:http://www.onlinelibrary.wiley.com5.0