• آدرس ایمیل :
  •  
  • کلمه عبور :
  •  

دانلود رایگان مقاله، دانلود رایگان مقالات، دانلود رایگان کتاب رشته عمران، دانلود مقاله از ASCE

شنبه 7 اسفند 1395 6419 بازدید کننده گروه دسته بندی نشده

کتابخانه انجمن مهندسین عمران آمریکا ابزار تحقیقاتی جامع و آنلاین می باشد که مقالات مرتبط با کلیه گرایش های مهندسی عمران را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. این کتابخانه تحقیقاتی دسترسی به مقالات تمام متن از ژورنال ها که از سال 1983 به بعد منتشر گردیده اند و گزارش کنفرانس های برگزار شده توسط ASCE را میسر می سازد.




کتابخانه انجمن مهندسین عمران آمریکا ابزار تحقیقاتی جامع و آنلاین می باشد که مقالات مرتبط با کلیه گرایش های مهندسی عمران را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. این کتابخانه تحقیقاتی دسترسی به مقالات تمام متن از ژورنال ها که از سال 1983 به بعد منتشر گردیده اند و گزارش کنفرانس های برگزار شده توسط ASCE را میسر می سازد.
یکی از امکانات این انتشارات قابلیت جستجو در بین تمامی 33 عنوان ژورنال آنلاین بازبینی شده انجمن مهندسین عمران آمریکا و علاوه بر آن امکان جستجوی همزمان در بین ژورنال ها با بازه های زمانی مختلف می باشد که کاربران می توانند با ترکیب کردن ژورنال ها و سال های خاص به نتایج محدودتر  و مناسب تری دست یابند. این کتابخانه تجقیقاتی گزارش کنفرانس های از سال 1996 و تمامی شماره های 33 عنوان ژورنال ASCE که از سال 1982 به بعد منتشر شده اند را تحت پوشش قرار می دهد.

پوشش موضوعی: محیط زیست، ژئوتكنیك، انرژی، هیدرولیك، تأسیسات زیربنایی، مواد، مدیریت، حمل و نقل، نقشه كشی، برنامه ریزی شهری، منابع آبی، هوا فضا، معماری، ساحلی و اقیانوسی، محاسبات در مهندسی عمران، مهندسی مكانیك، ساخت و ساز.

بخش ها:

  • ژورنال ها (Journals): جستجو در همه ژورنال ها یا جستجو در یک ژورنال خاص.
  • خلاصه مقالات کنفرانس ها (Proceedings): تورق بر اساس عنوان خلاصه مقالات، عنوان کنفرانس،علایق و  یا سال.


لیست ژورنال ها:

  1. Journal of Composites for Construction
  2. Journal of Construction Engineering and Management
  3. Journal of Legal Affairs and Dispute Resolution in Engineering and Construction
  4. Journal of Materials in Civil Engineering
  5. Journal of Engineering Mechanics
  6. Journal of Nanomechanics and Micromechanics
  7. Journal of Environmental Engineering
  8. Journal of Hazardous, Toxic & Radioactive Waste
  9. Journal of Hydraulic Engineering
  10. Journal of Hydrologic Engineering
  11. Journal of Irrigation and Drainage Engineering
  12. Journal of Water Resources Planning and Management
  13. International Journal of Geomechanics
  14. Journal of Geotechnical & Geoenvironmental Engineering
  15. Leadership and Management in Engineering
  16. Journal of Management in Engineering
  17. Journal of Professional Issues in Engineering Education & Practice
  18. Journal of Bridge Engineering
  19. Practice Periodical on Structural Design and Construction
  20. Journal of Structural Engineering
  21. Journal of Infrastructure Systems
  22. Journal of Transportation Engineering
  23. Journal of Urban Planning and Development
  24. Journal of Waterway, Port, Coastal and Ocean Engineering
  25. Journal of Aerospace Engineering
  26. Journal of Architectural Engineering
  27. Journal of Cold Regions Engineering
  28. Journal of Computing in Civil Engineering
  29. Journal of Energy Engineering
  30. Journal of Performance of Constructed Facilities
  31. Journal of Pipeline Systems Engineering and Practice
  32. Journal of Surveying Engineering
  33. Natural Hazards Review

انواع شیوه های جستجو:

  • جستجوی سریع (Quick Search)
  • جستجوی پیشرفته (Advanced Search)


تهیه کننده
: انجمن مهندسین عمران آمریکا (American Society of Civil Engrineers)


لینک دسترسی:

http://www.ascelibrary.org


دانلود رایگان مقاله، دانلود رایگان مقالات، دانلود رایگان کتاب رشته عمران، دانلود مقاله از ASCEنوین لیب2/25/2017کتابخانه انجمن مهندسین عمران آمریکا ابزار تحقیقاتی جامع و آنلاین می باشد که مقالات مرتبط با کلیه گرا ... کتابخانه انجمن مهندسین عمران آمریکا ابزار تحقیقاتی جامع و آنلاین می باشد که مقالات مرتبط با کلیه گرایش های مهندسی عمران را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد. این کتابخانه تحقیقاتی دسترسی به مقالات تمام متن از ژورنال ها که از سال 1983 به بعد منتشر گردیده اند و گزارش کنفرانس های برگزار شده توسط ASCE را میسر می سازد. یکی از امکانات این انتشارات قابلیت جستجو در بین تمامی 33 عنوان ژورنال آنلاین بازبینی شده انجمن مهندسین عمران آمریکا و علاوه بر آن امکان جستجوی همزمان در بین ژورنال ها با بازه های زمانی مختلف می باشد که کاربران می توانند با ترکیب کردن ژورنال ها و سال های خاص به نتایج محدودتر  و مناسب تری دست یابند. این کتابخانه تجقیقاتی گزارش کنفرانس های از سال 1996 و تمامی شماره های 33 عنوان ژورنال ASCE که از سال 1982 به بعد منتشر شده اند را تحت پوشش قرار می دهد.پوشش موضوعی: محیط زیست، ژئوتكنیك، انرژی، هیدرولیك، تأسیسات زیربنایی، مواد، مدیریت، حمل و نقل، نقشه كشی، برنامه ریزی شهری، منابع آبی، هوا فضا، معماری، ساحلی و اقیانوسی، محاسبات در مهندسی عمران، مهندسی مكانیك، ساخت و ساز.بخش ها:ژورنال ها (Journals): جستجو در همه ژورنال ها یا جستجو در یک ژورنال خاص.خلاصه مقالات کنفرانس ها (Proceedings): تورق بر اساس عنوان خلاصه مقالات، عنوان کنفرانس،علایق و  یا سال.لیست ژورنال ها:Journal of Composites for ConstructionJournal of Construction Engineering and ManagementJournal of Legal Affairs and Dispute Resolution in Engineering and ConstructionJournal of Materials in Civil EngineeringJournal of Engineering MechanicsJournal of Nanomechanics and MicromechanicsJournal of Environmental EngineeringJournal of Hazardous, Toxic & Radioactive WasteJournal of Hydraulic EngineeringJournal of Hydrologic EngineeringJournal of Irrigation and Drainage EngineeringJournal of Water Resources Planning and ManagementInternational Journal of GeomechanicsJournal of Geotechnical & Geoenvironmental EngineeringLeadership and Management in EngineeringJournal of Management in EngineeringJournal of Professional Issues in Engineering Education & PracticeJournal of Bridge EngineeringPractice Periodical on Structural Design and ConstructionJournal of Structural EngineeringJournal of Infrastructure SystemsJournal of Transportation EngineeringJournal of Urban Planning and DevelopmentJournal of Waterway, Port, Coastal and Ocean EngineeringJournal of Aerospace EngineeringJournal of Architectural EngineeringJournal of Cold Regions EngineeringJournal of Computing in Civil EngineeringJournal of Energy EngineeringJournal of Performance of Constructed FacilitiesJournal of Pipeline Systems Engineering and PracticeJournal of Surveying EngineeringNatural Hazards Reviewانواع شیوه های جستجو:جستجوی سریع (Quick Search)جستجوی پیشرفته (Advanced Search)تهیه کننده: انجمن مهندسین عمران آمریکا (American Society of Civil Engrineers)لینک دسترسی:http://www.ascelibrary.org5.0